PAK organisatieontwikkeling  |  030 – 227 04 32  |  info@p-a-k.nl

Pagina niet gevonden - 404

Met motiverende gespreksvoering kan de adviseur bijdragen aan duurzame gedragsverandering, door het uitlokken van verandertaal.

Non-verbale communicatie is de taal van je lichaam. Die liegt nooit. Non-verbale communicatie weegt zwaarder dan verbale communicatie.

Training omgaan met weerstand in gesprekken. Omdat je soms meer nodig hebt dan eenvoudige communicatieve vaardigheden. We trainen praktisch en met humor.

De dramadriehoek (Karpman, 1968) is een relatief eenvoudig te gebruiken, model dat inzicht geeft in de het ontstaan van “drama” in communicatie.

Naar de blog

Ervaar onze programma's

Adviesvaardigheden

In de training adviesvaardigheden wordt veel aandacht besteed voor communicatie-tools, die onmisbaar zijn voor de adviseur en professionals die adviseren.

Plannen-en-organiseren1

Cursus Plannen en organiseren waarin de competentie plannen en organiseren wordt getraind aan de hand van de nieuwste inzichten over het menselijk brein.

Organisatieopstellingen ondernemers

Je kunt als ondernemer nadenken wat je wilt, maar het is uw intuïtie en het vertrouwen daarop dat de doorslag en richting geeft voor het behalen van resultaten en succes.

Klantgerichtheid

Het is van belang dat iedere medewerker zijn en verantwoordelijkheid kent binnen klantgerichtheid. De training Klantgerichtheid heeft een hoog rendement.

Naar alle programma's

Wat onze klanten ervaren

cursus assertiviteit

Assertiviteitstraining in feedback voor Eerst Verantwoordelijke Verzorgenden met als doel meer autonome EVV’ers.

klantgerichte communicatie

Deze training klantgerichte communicatie werd in een roulerend schema binnen werktijd uitgevoerd, waarbij de afdeling gelijktijdig operationeel kon zijn.

“Trainingproducties trainde ons in Persoonlijk leiderschap waardoor de teamleiders meer coachend, motiverend en enthousiasmerend zijn gaan aansturen.”

De training Feedback geven geeft uw organisatie kracht en openheid. Een open communicatie waarin feedback geven en ontvangen uw organisatie versterkt.

Naar alle klantcases

Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling  |  All Rights Reserved  |  Sitemap